martes, 16 de octubre de 2018

Activitat 3: El color gris en la publicitat

ACTIVITAT 3: EL COLOR GRIS 

El color gris s'associa amb la neutralitat, la sostificació, l'elegància, la seguretat, la maduresa, la fiabilitat i la honestitat, però a la vegada pot generar sentiments negatius i representar depressió, tristesa, soledat i confusió. 

És un color neutre que s'obté barrejant blanc i negre o mesclant dos colors complementaris. 

Les persones que es diu que tener personalitat gris son aquelles les quals reflexen equilibri mental, compromís i estabilitat en sí mateix. Alhora representa la vellesa. 
En la publicitat el gris s'usa en productes de calitat que son fiables, sofisticats i d'alt valor. 

Una imatge que es basa en el color gris no té el pricipal objectiu de capturar l'atenció del públic sinó que generalment actuen sense el desitg de tindre protagonisme. 
LOGOS:    
Imagen relacionadaImagen relacionada
Resultado de imagen de LOGOS GRISESResultado de imagen de LOGOS GRISESImagen relacionadaResultado de imagen de LOGOS grises de publicidad
Resultado de imagen de LOGOS GRISESImagen relacionada
Resultado de imagen de microsoft
Imagen relacionada

No hay comentarios:

Publicar un comentario